HTML

Star Trek Deep Space Nine Blog

Üdvözöllek a Star Trek világában!

Az oldal a Deep Space Nine sorozattal foglalkozik.
Epizódokat tölthetsz le, a szereplőkről, részekről olvashatsz, képeket böngészhetsz.
Lehet nyitok majd egy fanfiction témát is ahova beküldhet bárki saját alkotásokat, ha lesz rá igény, majd kiderül.

Kérdés, kérés, óhaj-sóhaj, panasz:
s.t.deep.space@gmail.com

Szavazás (1.)

Elindult

2009.04.15. 23:24

Kikerült az első kettő(illetve három) epizód. A letöltések menüpontból érhetőek el. Majd kiteszem az évados linkeket jobb oldalra is.

Minden epizódhoz fog tartozni egy kisebb képgaléria is. Azon még dolgozom. Ahogy a többi menüponton.

Folyt. köv.

Címkék: letöltés space star deep trek nine

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://deepspace9.blog.hu/api/trackback/id/tr271067714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sisko920 2009.06.01. 20:32:17

Nagyon remélem, hogy nem állt le ez a honlap is.

deepspacenine 2009.06.02. 17:12:13

Igazából picit elbizonytalanodtam. Azon agyaltam, hogy van e értelme így, hogy csak feliratosak a filmek. Nagyon jó minőségűek, és szerintem jobb is mint a magyar szinkronú.

Viszont ha nem fog senki sem töltögetni akkor nem lesz túl sok értelme, mert megaupload törli a cuccokat ha 3hónapig senki sem tölti le. Fel van töltve kb 5-6rész azokat kirakom, meg lehet feltöltögetem a többit azt meglássuk.

Gondoltam rá, hogy megszerzem esetleg magyar szinkronnal is az egészet.

Sisko920 2009.06.03. 15:37:02

Én igazából örülök neki, hogy angolul van, mivel magyarul már megvan az 1-3-as évad, de jobban örülnék neki, ha az itteni változaton magyar és angol sztereo hang is lenne, mert az ingyen sorozatok honlapon rajta van a DS9-de a 4.évadtól mono az egész és ez elég gáz, főleg a háborús részeknél és nekem a szinkron jobban tetszik eredetiben, de igyekszem mind a kettőt megszerezni. Ráadásul itt végre van hozzá normális felirat, mert én már hónapok óta keresek egy épkézláb feliratot mindhiába.

Sisko920 2009.06.03. 15:40:56

Bocs, azt akartam írni, hogy a magyar hang jobb mint az angol, szerintem.

deepspacenine 2009.06.03. 15:58:35

Szerintem onnan szedem most amiről te beszélsz:
jancsiweb.com/sfree/sorozat.php?id=144
innen töltöm le fullosan az egészet. Beregeltem, lehúzom az egészet összerakom azt feltolom megaupload-ra. onnan egyben le lehet szedni gond nélkül.

Angolul majdnem az összes rész meg van, az utolsó sessionból hiányzik pár rész még, csak mert időm-kedvem nem volt hozzá. Azok jó minőségűek.
Ezek a magyar DVDripek nagyon valószínű, hogy olyanok, hogy az angol dvdrip-re rátolták a tv-ről felvett hangot, így totál magyarul nem lesz perfekt az tuti.

Feliratból meg van az összes. Elég jók.
Gondoltam rá, hogy feltenném mind2 nyelven az oldalra, csak tényleg az a gáz, hogy megaupload törli a cuccot 3havi inaktivitás után.
Akkor van értelme az egész feltöltögetősdinek, ha le is szedik őket.
süti beállítások módosítása